- Tvättstuga, jippi

Idag är första gången som jag tvättar sen jag flyttade in i min nya lägenhet. Det var verkligen dags!
Nu har dom varit här (äntligen) och fixat lyset i mitt badrum också så nu kan jag ÄNTLIGEN städa ordentligt. Har varit ledig idag, men jag har varit hundvakt åt Helenas små bäbisar Jeff och Fia. Så söta är dom och dom har mestadels sovit hela dagen. Nu på kvällskvisten tänkte jag faktiskt städa iordning här litegranna. De går ju så fort nu när man bor i en etta.

Jag känner mig fortfarande helt tom inombords. Vet inte riktigt vad det kan vara. Men det lär väl gå över snart igen. Dedär lyckoruset som jag kände för någon vecka sedan är som bortblåst. Jag känner inte riktigt igen mig själv, men de lär väl gå över hoppas jag. Det är ju snart sommar och semester! :) Jag behöver nog semester.
Jag tog ju "akutsemester" i helgen och åkte till Åland. Det var trevligt. Sov ioförsig mestadels där med, men de var ju skönt med lite miljöombyte.

Jaja nog med tjat nu.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:36:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: cindy

Ville bara lämna ett litet spår, snubblade in på din blogg.. Ha det bra!

2009-06-12 @ 01:02:58
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0