- Trött trött trött trött

Oj oj, idag är jag trött, ja helt slut faktiskt! Puh.
Kom hem halv 7 imorse så de är väl inte så konstigt egentligen.. Hade som vanligt en trevlig utekväll.
Klockan 11 ringde Helena mig å berättade att vi skulle få smörgåstårta på jobbet imorgon, tur de för mitt bank-kort har blivit avmagnitiserat så jag kan inte köpa någon lunch på de. Vid 3 hämtade Helenas mamma mig på Tumba station å så körde jag henne å helena till kapellskär för dom ska till åland å fira midsommar. Själv jobbar jag, å de är väl lika bra de eftersom jag festat klart för ett slag nu känner jag.
Alldeles strax hämtar Jessica upp mig här utanför så ska vi till ica maxi å köpa en plattång till henne. Sen är det nästan dags för mig att hem å sova.. åh nu är hon här.. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0