- Snart semester (eller nu beroende på hur man ser det)

Ja, då va vi här igen då. Eller jag kan väl egentligen inte säga igen, för jag har aldrig haft semester innan. Men från och med imorgon så har jag semester. Fast jag är hemma idag ändå. För jag har kräkits inatt. Jättesjuk har jag varit. Dock tror jag inte att jag är MAGsjuk utan mer sjuk för att jag smällde i mig 2 korvar vid golfbanan igår (minigolf) Hur kommer det sig att när man kommer till dom sista banorna så är man så grymt jävla trött på att spela så man inte orkar ens försöka göra ett bra slag?

Idag så fyller Helenas styvpappa Lölla år. Så egentligen skulle jag dit å äta tårta, men eftersom jag kräkits är nog de ingen bra idé. Men vi får väl se hur jag känner mig på eftermiddan..

Nu ska jag gå ner till affärn å köpa cola å kurera mig, stackarn som jobbar där om de nu skulle vara så att de är magsjuka trots allt... :)

HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0