- Jag är seg som fan

Jahaja, å så va jag tillbaka i de sega träsket när jag inte längre vet vad jag ska dela med miug utav eftersom jag känner mig rätt depp. Men snart är det semester, hade tänkt att ta en sista minuten utomlands, men de kan jag inte göra längre nu för jag råkade visst få en parkeringsbot på 900 kr förra veckan. Ooops.. Nä, de va inte alls så att jag parkerade fel eller så :)

Jag och min syster ska åka till Göteborg iallafall, bara hon och jag<3
Nu har jag packat min väska och ska åka till Helena snart.. hon tyckte visst inte att jag skulle sitta själv ikväll. Jag tänker inte delge er varför för de är hemligt.
Imorgon fyller min systerdotter julia 11 år. Stora damen, nu är hon ungefär lika gammal som jag var när hon kom. Man märker främst på barnen att man börjar bli "gammal". Undrar egentligen när i livet man är lyckligast? Jag lever ju mest i min egna lilla värld. Tror att allt ska lösa sig och vägrar bli vuxen.. Herregud vad naiv man kan vara ibland.


jag o helena påväg in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0