- Hemma igen

Borta bra men hemma bäst brukar de ju heta. Frågan är om de verkligen gäller mig. Jag är borta mer än hemma å jag ääälskar det! Jag har verkligen tröttnat på att bo alldeles ensam i min sketna etta. Ioförsig så är den inte speciellt sketen utan jättefin, men jag är trött på att bo där. Jag är trött på att bo i Södertälje. Jag är trött på att vara jag. Jag är trött på de mesta, å så är jag så jävla rastlös! Förresten har jag bestämt att jag ska tatuera mig. Jag har 2 nya på gång. En släkting till oss är lärling å de betyder bra pris. Därför kan jag nu bli en riktig klottervägg :) Vad jag ska göra är fortfarande hemligt, men eftersom att de är bestående så måste jag ju tänka mig för extra noga. Den ena kommer jag iallafall aldrig ångra.

Festivalen var riktigt trevlig!


Nä nu ska jag fortsätta att äta å sola med barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0