- Halv elva x 2

Nu har jag sovit till halv 11 två dagar i rad. Det är absolut inte likt mig. Jag som brukar va så himla pigg helatiden. Men jag har ju semester nu. Anledningen till att jag är så trött kan ha två orsaker

1. Jag har jobbat alldeles för mycket och behöver vila
2. Igår när Helén kom hem så skulle hon vaxa min rygg å mage. Det gjorde skitont och jag skrek i högan sky. Då stod hennes lille son på 8 år bredvid mig. Klappade mig fint på huvudet och sa "Elin tänk på vackra saker så är det snart över"

Jag tror att jag var man i mitt tidigare liv, för det första är jag lång, sen är jag så hårig på hela kroppen. Eller så har jag helt enkelt bara ätit för mycket p-piller. Det är inte bra.

Nu har jag abdikerat lite mer till tjej för jag har målat mina naglar rosa. Jag försöker sola, men de enda som händer är att jag ser ÄNNU mer ut som en prickigkorv i ansiktet. Sen händer det inte så mycket mer.

Ja just det, jag kan åka på arvikafestivalen om jag vill. Men då måste jag åka imorgon å då fyller ju mamma år.

Nä nu var det ju mat jag skulle göra så mina små charmtroll får lunch. Det är ju de minsta jag kan göra när jag får umgås med min systers barn när jag inte har några egna. Det sa Helena igår :) Så charmigt.

Idag har jag blivit nedsprutad 5 gånger av dessa satans ungar..

Ja juste, mat va de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0