- Nu är det plötsligt bara timmar kvar

När jag bestämde att jag skulle åka på hultsfred så var det så himla fint väder, varmt å gott. Nu när jag väl ska åka känns det inte alls lika lockande längre. Inte vädret iallafall. Igår åkte jag hem till mamma för att hämta lite regnkläder och gummistövlar så jag slipper bli helt plaskblöt om de nu skulle komma sig att de blir som på alla andra festivaler (spöregn) Igår somnade jag (som vanligt) på mammas soffa när jag var här. Så det var lika bra att sova kvar. Nu måste jag packa ihop mig för att åka hem å tvätta. Snälla gud, eller någon annan högre makt, låt de finnas tvätttider trots att jag väntat in i den sista sekunden som vanligt. Finns de inga tvättider måste jag nog tyvärr ställa in min resa, för då har jag inget att ta på mig. Efter att jag tvättat klart ska de till att packas, å de är ju de jag är så himla dålig på förstår ni. Undrar om det finns något systembolag vid själva hultsfredfestivalen? Eller jag kanske rent av ska skita i att dricka å gå emot strömmen? Haha. Va jobbiga jag kommer tycka alla andra är då.

För en gångs skull känner jag mig väldigt malplacerad. Ungefär som Blondinbella i en djungel. Eller en helt vanlig Elin på hundtävling. Tur att jag inte hade mina stoooora ringar i öronen.







Åh vad glad jag va där.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag sa ju åt dig att gå och placera dina stora örhängen i dina små öronen när du skruvade ihop bocken fel....och när vi så smidigt fick upp tältet på bara 2 timmar typ...

Men ser inte att du skrev att du grät när jeff legat platsen... och att du grät när vi kom av planen och att du grät när vi stod på pallen...



Saknar dig långben...



pöss knatte

2009-07-08 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0