- I got a reason to cry

Jah, eller de tycker jag iallafall. Jag har sjuk tandvärk. Sådär så de ilar i hela skallen så fort jag sätter ihop munnen. Men schyy säg inget till min mamma. Då kommer hon bara skicka iväg mig till tand-doktorn å de orkar jag inte med just nu.

Jag klarade hultsfred. Tänka sig, de trodde jag aldrig. Uppenbarligen inte dom i min omgivning heller. Mamma ringde dagen efter vi kom dit å frågade om jag trivdes. Min syster ringde också dagen efter å frågade om hon inte skulle beställa en tågbiljett hem, å min älskade knatte erbjöd sig till och med att komma å hämta mig<3 Jag ska inte ljuga, jag ville åka hem. Mest helatiden (iallafall när de regnade) för jag fick verkligen panik! Jag grinade dom första dagarna innan jag skulle in på bajjamajjan. Jag är sjukt vek, jag vet. De värsta är att jag verkar inte kunna dölja de heller. Dock trodde Tommy på mig längst, han väntade iallafall 2 dagar innan han messade å frågade om jag överlevde, de va gullit :)

Min mage pallar inte festivalmaten.. den gjorde väldigt ont helatiden. Jag duschade inte på alla 5 dagarna så jag va skitäcklig. Gjorde bara en snabbgenomgång i vattenlåset, men de va väldigt kallt så de är betoning på snabb;)

Jah, vad mer..trevligt var det mestadels, Helena, Micaela å Daniel som jag aldrig träffat förr va alldeles underbara personer.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0