- Hultsfred

Jag ska på Hultsfredsfestivalen. Varför har jag inte berättat de tidigare? Jo, jag bestämde de prick nu. Jag måste nog vara den mest impulsiva människan i hela världen. Därför tror jag att det är väldigt svårt att leva med mig. Jag hoppar från glad till ledsen från arg till glad inom loppet av 2 minuter. Och sen är jag så rastlös. Jag är så jävla rastlös! Men nu har jag bestämt att jag ska åka dit iallafall. Det kan bli trevligt. Jag hade tänkt att packa ner flera liter rödvin. Jag blir så fruktansvärt sugen på rödvin på festivaler (ioförsig har jag bara varit på en) men på den blev jag det iallafall.
Resan ner tar 4 timmar så då måste jag nog fylla på förrådet med några cider också. Hihi

Jag ska på HULTSFRED!!! haha.

Nu har jag börjat funderat på hur jag ska klara dethär. Jag kan se mig själv där på festivalen när regnet bara öser ner å jag står där med en liten liten hamburgare och gråter för att jag vill hem, för mina guldskor har blivit alldeles blöta.
men får jag festivalpanik så är det ju bara att åka hem:)
Det här är stunden min mamma har fasat för hela mitt liv. Men det kommer nog gå bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0